300 FİDANI TOPRAKLA BULUŞTU
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yeşil alan miktarını artırmaya yönelik çevre yatırımlarına bir yenisini daha ekledi.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yeşil alan miktarını artırmaya yönelik çevre yatırımlarına bir yenisini daha ekledi. Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı ile Çevre Dostları Derneği iş birliğiyle düzenlenen anlamlı etkinlikte, yüzlerce yeni fidan toprakla buluşturuldu. Ayrıca Büyükşehir Belediyesi, Melikgazi Belediyesi İlkokulu öğrencilerini fidanlık tesisinde misafir etti. Çevre bilincini artırmak ve şehre yeni bir soluk kazandırmak amacıyla gerçekleştirilen ağaçlandırma çalışması kapsamında 300 fidan dikildi. Etkinlik, Org. Hulusi Akar Bulvarı üzerinde bulunan Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı Talas Grup Amirliği’nin hemen karşısındaki yamaçlık alanda gerçekleştirildi. Etkinliğe dair açıklamalarda bulunan Park ve Bahçeler Daire Başkanı Enver Şamil Taşcı, şu ifadeleri kullandı: “Sayın Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Memduh Büyükkılıç’ın talimatları doğrultusunda ağaçlandırma faaliyetlerimizi tüm hızıyla sürdürüyoruz. Şehrimizin estetik dokusunu güçlendiriyoruz. Bugün burada diktiğimiz 300 fidan, geleceğin Kayseri’sine nefes olacak. Yeşil alanlarımızı büyütmeye ve kişi başına düşen yeşil alan miktarını artırmaya kararlılıkla devam edeceğiz" dedi. Çevre Dostları Derneği Başkanı Gülhanım Coşkun ise doğayı korumanın önemine dikkat çekerek “Doğayı korumak ve Kayseri’yi daha yaşanabilir bir kent kılmak en büyük önceliğimiz” dedi ve desteklerinden dolayı Başkan Büyükkılıç ve Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.


Benzer Haberler
ERCİYES ZİRVESİ-1 TAMAM
BABALAR GÜNÜ MESAJI
RESMİ AÇILIŞ YAPILDI
YIL SONU SERGİSİ
KURUM VE YUMAKLI'DAN KAYSERİDE
MELİKGAZİ'DEN SAHA ÇALIŞANLARINA TRAFİK EĞİTİMİ
KAYSERİDE SÜRÜCÜLER YAYA GEÇİDİ KURALLARINA MESAİ SAATLERİNDE UYUYOR
HAYDİ ÇOCUKLAR MELİKGAZİ'NİN YAZ KURSLARINDA GERİ SAYIM BAŞLADI